فرمانده مرزبانی خراسان رضوی از کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد خبر داد.

کشف بیش از ۱۹۸ کیلوگرم مواد مخدر در هنگ مرزی تایباد

 به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی، سردار مجید شجاع در تشریح این خبر بیان کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر ورود مواد مخدر به کشور، بلافاصله مراتب در دستور کار عملیاتی مرزبانان قرار گرفت و در محل‌های ورود مواد مخدر به کشور اجرای کمین کردند. 

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی افزود: قاچاقچیان مواد مخدر قصد ورود از مسیرهای کوهستانی به داخل کشور را داشتند که به علت حضور پررنگ مرزبانان موفق به ورود نشده، بنابراین مواد مخدر را در محلی دپو تا در فرصت مناسب وارد کشور کنند. 

وی عنوان کرد: مرزبانان به پاکسازی و پایش منطقه ورود قاچاقچیان مواد مخدر می‌کنند که در بررسی دقیق و میدانی منطقه ماموران موفق به کشف تعداد شش کوله، حاوی 184 بسته مواد مخدر مشکوک به شیشه به وزن 194 کیلوگرم و تعداد دو بسته موادمخدر مشکوک به تریاک به وزن چهار هزار گرم که در داخل شکافی بسیار ماهرانه مخفی و دپو شده بود، شدند.

فرمانده مرزبانی خراسان رضوی در پایان با تأکید بر اینکه سلامت و امنیت جامعه خط قرمز مرزبانان است، خاطرنشان کرد: برای ریشه کن کردن معضل مواد مخدر نیاز به همکاری همه آحاد جامعه و مسئولان است و مرزبانی با مخلان نظم و امنیت عمومی به‌ویژه سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان را نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.